05/09/2016

Zo života knihomoľky: Is it true, is it really ooover?

(Ten nadpis si treba zaspievať.)

Je to tu. Koniec prázdnin. Technicky skôr začiatok školského roku, no vzhľadom na to, že slávnostné otvorenie ignorujem, ostávam vo fáze lúčenia s letom. Tento rok ma čaká posledný ročník na strednej, čiže pre mňa piaty na anglickom bilingválnom gyme. Mám obavy dojem, že to ešte bude na nič zaujímavé, ale poďme radšej riešiť niečo veselšie.

Koncom júna sa mi podarilo na prvýkrát zvládnuť skúšky v autoškole (yeaaaaaaaaah), čo ma celkom prekvapilo, keďže to bola asi prvá jazda, pri ktorej som nič nepokazila. :D Každopádne som posledné dva mesiace poctivo jazdila, kam sa dalo, a normálne ma to začalo baviť.

Po minulom lete som si myslela, že budem mať na programe dosť blogerských stretiek, tých oficiálnych však veľa nebolo, iba blogerská chata (tú som si nechala ujsť) a zraz v Trnave koncom augusta (ktorého som sa zúčastnila). Za to nechýbali menšie súkromné stretká - tie mám tuším najradšej. Navyše som strávila úžasný víkend u Michelle so Sue, Sunny a Michelle (prekvapivo). Týmto vám ďakujem za skvelú spoločnosť. <3

Leto sa v mojej mysli neodmysliteľne spája tiež s dobiehaním zameškaných filmov a seriálov. S filmami to tentoraz celkom nevyšlo, no bola som aspoň v kine na Me Before You. Film som si užila, predsa len mal úžasné herecké obsadenie, jedinečnú atmosféru a krásne spájal humor so smutnými chvíľkami. Nanešťastie pre mňa, vážne nesúhlasím s prezentovaným postojom k eutanázii, takže som z neho mala v konečnom dôsledku trochu zmiešané pocity.

Čo sa seriálov týka, mala som stanovené priority a zoznam, ktorého som sa plánovala držať... Jasné, že som sa absolútne spontánne pustila do Game of Thrones! Dopadlo to tak, že som v júli pozrela všetkých 60 epizód. Spočiatku som si nebola istá, či to vôbec chcem sledovať a stále si myslím, že sú niektoré scény úplne zbytočné - či už sa bavíme o nechutnostiach alebo o prehnanom množstve sexu a nahoty. Postupne sa to však trochu zlepšilo, sčasti som si zvykla a úplne som GoT prepadla. Pretože takúto kombináciu geniálnych hercov, postáv, príbehov, vtipu, šokujúcich chvíľ, epických scén... To som ešte asi nezažila. GoT sa mi maximálne dostalo pod kožu, zanechalo ma prakticky v zombieovskom stave a bojím sa, že mi už žiaden seriál nebude dosť dobrý. 

Napriek tomu som sa zo svojej mánie a menších absťákov pokúsila vyhrabať. Dopozerala som posledných pár dielov The Musketeers (hoci mi v hlave neustále bežalo "veď to aj tak prežije, nie je to GoT", prípadne "keby to bolo GoT, tu by určite bola krv"), začala & prestala pozerať Daredevila a napokon som zakotvila pri Arrowovi. Ten seriál je síce dosť klišé, predvídateľný a miestami mi pripomína telenovelu, ale ako príjemná, vtipná oddychovka so super hercami proste funguje.

Hm, keď už píšem o tom živote knihomoľa, mohla by som zmieniť nejaké knihy. Toto leto som ani zďaleka nečítala toľko, koľko som chcela či očakávala, no pár fajn kníh sa ku mne dostalo a hlavne som prečítala prvú knihu po rusky, yay. V blízkej dobe musím načať druhú a prečítať štvrtý diel The Raven Boys a piaty diel Kate Daniels - obe som si pôvodne vytipovala ako letné čítanie, ehm. 

To je asi všetko, čo som vám chcela "porozprávať". Budem rada, keď mi zanecháte komentár - napríklad mi môžete napísať, aké ste mali leto, čo vás tento rok čaká, aký máte názor na GoT či Arrowa.

6 komentárov:

  1. Škoda, že som nebola u Michelle s vami, hádam podobné stretko ešte niekedy zopakuje. Potom sa ma už nezbavíte. Len mala som toho v auguste akosi veľa, mali sme oslavy, boli sme na dovolenke, potom sme šli aj do Michaloviec (kde sa mi až tak nepáčilo, ale Košice vyzeral z okna auta pekne).
    Pri GoT som sa akosi zasekla na tretej sérii a furt som sa nepohla ďalej. Ale možno, keď bude všetko komplet, dopozerám to. Teraz sa mi to zdalo zbytočné, lebo však aj tak vždy čakať rok na pokračovanie, to sa mi nechcelo.
    Vieš, čo by si si mala pozrieť? Stranger things! ten seriál je dokonalý a už si pripadám ako ohraná platňa, keď to furt každému opakujem, ale proste.. áááááá. Tuším som ešte ani neobjavila osobu, ktorú by to nebavilo :D A je to niečo nové, myslím si, že teba by to mohlo baviť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem, verí, že zopakuje a že už tam budeš.:) Košice raz musím navštíviť. :D

      Určite to stojí za dopozeranie, kedy, to je už na tebe.:D

      Haha.:D Budem na to myslieť a možno na to raz dôjde.:D

      Odstrániť
  2. Anonymný5/9/16 14:09

    GoT už tenhle pocit v lidech zanechává. ^▽^ Buď ho nesnesou, nebo už nikdy nic nebude "dost". ^.~ Jediný seriál, u kterého jsem neměla ten ne-dost-pocit (a který si vybavím z patra) je Jessica Jones. A nemůže za to David Tennant! No, možná trošičku ano (♥), ale je to skvělý seriál tak jako tak. ^▽^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešteže také stále existujú! :D Hoci práve na Jessice sa zatiaľ nechystám. :D

      Odstrániť
  3. Toľko nádeje si mi dala, keď si začala sledovať Game of Thrones a ešte sa ti to aj páčilo! A potom si mi ju vzala pri Daredevilovi... Shame on you, girl :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť